NAZAJ
Neskončni dve minuti
Originalni naslov:
Droste no hate de bokura
Angleški naslov:
Beyond the Infinite Two Minutes
Sekcija:
EKSTRAVAGANCA
Država, letnica:
Japonska, 2021
Trajanje filma:
70
Režija:
Junta Yamaguchi
Scenarij:
Makoto Ueda
Fotografija:
Junta Yamaguchi
Glasba:
Koji Takimoto
Podnapisi:
slovenščina
Jezik:
japonščina
koda za glasovanje:
J
Igrajo:
Kazunori Tosa (Kato), Aki Asakura (Megumi), Riko Fujitani (Aya), Gota Ishida (Komiya), Masashi Suwa (Tanabe), Yoshifumi Sakai (Ozawa), Haruki Nakagawa (Narita), Takashi Sumita (Furuya), Munenori Nagano (Kinjo), Chikara Honda (Ishizuka)
Nagrade:
Bruselj 2021

Ogled filma v kinematografih:

čet., 11.11.2021 21:10 Kosovelova dvorana Nakup
pon., 15.11.2021 15:45 Kino Komuna Nakup
čet., 18.11.2021 11:00 Kinodvor Nakup

Ogled filma preko sistema VOD:

Nakup vstopnice (VOD) Ogled filma (VOD) *ogled filma je mogoč samo iz Slovenije.

Deli povezavo
Opis:
Odbita obešenjaška komedija, ki se poigrava z znanstvenim fenomenom časovnega odmeva oziroma napovedovanja prihodnosti.

Kato prebiva tik nad kavarno, ki je v njegovi lasti. Nekega dne začuden spozna, da je televizijski zaslon, nameščen v njegovi kavarni, nekaj posebnega. Dogajanje na njem je namreč vedno dve minuti pred sedanjostjo, na televizijskem zaslonu zagleda samega sebe, kako maha iz prihodnosti. To ugotovijo tudi njegovi prijatelji, ki se sprva zabavajo, nato pa sklenejo s tem nenavadnim pojavom zaslužiti. A stvari se zapletejo - še posebej ko se vpleteta Katova simpatija iz sosednje brivnice in jakuza, ki ima pisarno v isti stavbi …

"Ko me vprašajo: 'Kaj želite posneti?', so moj odgovor najprej zgradba in sredstva, povezana z dramatiko in sceno. Ker sem v gledališki skupini, želim tudi dolge prizore z igralci, kot bi bili na odru. Mislim, da je dobro izkoristiti lastne prednosti za ustvarjanje izvirnih del in uspešen prodor v filmskem svetu. Pišem tudi filmske scenarije za druge, vendar sem za naš projekt izbral metodo, ki je drugje ne bi mogel uporabiti. Resnično verjamem, da smo projekt uspešno sklenili zaradi sodelovanja naše gledališke skupine. Prisluhnili so vsem mojim nerazumnim prošnjam in s tem olajšali eksperimentiranje. Če bi moral scenarij napisati za koga drugega, ne bi bil tako eksperimentalen." (Makoto Ueda, scenarist)